Rólunk - Mission Lab
15128
page-template-default,page,page-id-15128,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Hosszú évekre visszanyúló szakmai tapasztalattal a személyes brand-, márka- és arculatépítés területén és a szervezeti kommunikációval, coachinggal illetve számos CSR-kampány levezénylésével töltött évvel a hátunk mögött döntöttünk úgy, hogy megalapítjuk a jó ügyek, támogatandó mozgalmak ÜGYnökségét, a Mission Lab-et. Nemzetközi és hazai példamutatók (influencerek) részvételével Magyaroszágon megalkottuk az ÜGYnökség fogalmát, mely az értékteremtő ügyek képviselőit támogatja, valamint segíti az ügyek ‘szülőit’ összekapcsolni a megfelelő szervezetekkel és márkákkal.

Ketten vagyunk: Buza Kriszta és Törköly Erika. Mikor megismerkedtünk egymással, ráébredtünk, hogy nemcsak az életútjaink vagy a tánc iránti szeretetünk hasonló, nemcsak a tonhalat fogyasztjuk elképesztő mennyiségben, de szinte egész életükben másokat segítettünk, ügyeket képviseltünk, lobbiztunk, és legnagyobb küldetésünket is ebben érezzük. Ebben a küldetéstudatban jutottunk el a MissionLab megalapításához, amely olyan értékeket segít láthatóvá tenni, amelyek követendő példaként, pozitív társadalmi változások elindítójaként is szolgálhatnak.

A lényeg az, hogy az ember jót csináljon - röviden így fogalmazhatnánk meg, miért hoztuk létre a MissionLabot.

Kriszta

7 évesen fogta magát és a családja tudta nélkül, egyedül elbiciklizett az egyik osztálytársa anyukájához miután megtudta, hogy a háta mögött azzal vádolta őt meg, hogy osztálypénzfelelős révén biztosan eltulajdonított a közösből. Az esetről – miszerint a gyerek igazságérzetétől vezérelve egyedül számonkért egy felnőttet annak saját otthonában – csak napok múlva értesültek a szülei másoktól. Ez az érdekérvényesítő működésmódja azóta sem nagyon változott.

Tanulmányai során beleszeretett a politikai marketingbe, mert rendkívül izgatta, hogyan lehet a kommunikáció eszközeit úgy használni, hogy egy üzenet a leghatékonyabban érjen el tömegekhez. A közgazdaságtan és az üzleti kommunikáció elsajátítása mellett két diplomát szerzett politikai kampány kommunikációból és foglalkozott amerikai és magyar kampányok kommunikációs kutatásával az MTA-n. Ezt a tudását azonban sosem akarta és nem is használta “gyakorlati” politikai témákban, mindig is átkonvertálta azt a társadalmi programok és ügyek sikerre vezetésére vagy kiemelt EU-s projektek eredményes levezénylésére.

Lelkes újrakezdő, rengeteg dolog érdekli, folyamatosan vonzzák a még ismeretlen területek. Ennek következtében jött létre a saját “álomgyára” is: StyleGroup az, ami egyesíti azokat a saját vállalkozásait, projektjeit, amelyek szintén valamilyen ügy köré épültek az elmúlt években.
Mindennek szakmai bázisát 2011 óta a StyleCommunications adja, ami globális márkákat, hazai és nemzetközi startupokat illetve nagy kkv-ket támogat a brandépítés útján.

A Kitchy Design nemzetközi design-díjas, lebomló catering eszközökkel látja el a HORECA szektort és műanyagmentesíti a rendezvényeket, fesztiválokat. Mindemellett a Green Gastro Guide blogon szókimondó szakmai interjúkkal  és releváns, tudományos információkkal támogatják mindazokat, akiket érdekel a környezettudatos működés a gasztronómiával kapcsolatos bármely területen.

A Future Perfectben pedig olyan egyéb saját, Style Communications által fejlesztett, még befektetés előtt álló vagy már első körös befektetést kapott startupok indulnak a megvalósítás útjára, melyek szinte a jövőből érkeznek: a gyerekek egészségét őrzik meg, Magyarország turizmusát támogatják, vagy épp az emberek pozitív jövőképét, képzelőerejét fejlesztik.

Buza Kriszta

Erika

Törköly Erika

5 évesen “egy nem köszönt a szomszéd bácsinak a liftben” alaptalan gyanúja miatt, összecsomagolta a kispárnáját és világgá ment. Majdnem el is jutott a nagymamájához. Híresen nagy igazságérzete ekkortól datálódik.

Kicsi kora óta lelkes hagyományőrzőként néptáncolt és közben hazáját képviselő diplomatának készült. Hobbiként nyelveket tanult, külkert és szakdiplomáciát végzett, miközben a nők szerepét kutatta a protokollban. Karrierjét a menekültügyben kezdte, de a bürökráciától menekülve egy londoni központú nemzetközi rendezvényszervező vállalatnál választotta a kevésbé nyugdíjas, ámde nagyon pörgős és hangos sales floort.

5 évig a MarcusEvans Groupnál felsővezetőknek high-end B2B networking kongresszusokat szervezett, sales csapatokat épített, képzett és vezetett. Majd a volt férjével megalapította a TEG The Events Groupot, ahol a kelet- és közép európai régióra építettek fel egy a piacon azóta is egyedülálló B2B kapcsolatépítő kongresszus modellt.

A gyermekvállalással egyidőben kanyarodott vissza a női témákhoz és gyerekkori legjobb barátnőjével megalapították az Angyalműhelyt, és elindult az önismeret és önfejlesztés nagyon hosszú, azóta is tartó útján.

Több mint 6 éve foglalkozik tehetséggondozással is, Ördög Nóra televíziós műsorvezető menedzsereként sokrétű tapasztalatot szerzett a reklám és média különböző területein.

A WE Wakefulness Engineering innovatív szervezetfejlesztési program egyik megalkotója és alapító mentora. Ebben 15-20 szakértővel együttműködve egyedi megoldásokat nyújtanak az adott szervezet fejlesztésére, fókuszban a munkavállalók jóllétével, egyéni fejlődésével. A jövő szervezeteiben rejlő lehetőségek lelkes kutatója.

Személyes küldetése az ‘Énidő’ népszerűsítése: a magunkra szentelt minőségi idő, amelyet önismeretre és önfejlesztésre szánunk. Közösséget épít, egyéni személyiségfejlesztő coachingot tart, énmárka építésben segíti a hozzá fordulókat.