7 évesen fogta magát és a családja tudta nélkül, egyedül elbiciklizett az egyik osztálytársa anyukájához miután megtudta, hogy a háta mögött azzal vádolta őt meg, hogy osztálypénzfelelős révén biztosan eltulajdonított a közösből. Az esetről – miszerint a gyerek igazságérzetétől vezérelve egyedül számonkért egy felnőttet annak saját otthonában – csak napok múlva értesültek a szülei másoktól. Ez az érdekérvényesítő működésmódja azóta sem nagyon változott.
Tanulmányai során beleszeretett a politikai marketingbe, mert rendkívül izgatta, hogyan lehet a kommunikáció eszközeit úgy használni, hogy egy üzenet a leghatékonyabban érjen el tömegekhez. A közgazdaságtan és az üzleti kommunikáció elsajátítása mellett két diplomát szerzett politikai kampány kommunikációból és foglalkozott amerikai és magyar kampányok kommunikációs kutatásával az MTA-n. Ezt a tudását azonban sosem akarta és nem is használta “gyakorlati” politikai témákban, mindig is átkonvertálta azt a társadalmi programok és ügyek sikerre vezetésére vagy kiemelt EU-s projektek eredményes levezénylésére.
Lelkes újrakezdő, rengeteg dolog érdekli, folyamatosan vonzzák a még ismeretlen területek. Ennek következtében jött létre a saját “álomgyára” is: StyleGroup az, ami egyesíti azokat a saját vállalkozásait, projektjeit, amelyek szintén valamilyen ügy köré épültek az elmúlt években.
Mindennek szakmai bázisát 2011 óta a StyleCommunications adja, ami globális márkákat, hazai és nemzetközi startupokat illetve nagy kkv-ket támogat a brandépítés útján.
A Kitchy Design nemzetközi design-díjas, lebomló catering eszközökkel látja el a HORECA szektort és műanyagmentesíti a rendezvényeket, fesztiválokat. Mindemellett a Green Gastro Guide blogon szókimondó szakmai interjúkkal és releváns, tudományos információkkal támogatják mindazokat, akiket érdekel a környezettudatos működés a gasztronómiával kapcsolatos bármely területen.
A Future Perfectben pedig olyan egyéb saját, Style Communications által fejlesztett, még befektetés előtt álló vagy már első körös befektetést kapott startupok indulnak a megvalósítás útjára, melyek szinte a jövőből érkeznek: a gyerekek egészségét őrzik meg, Magyarország turizmusát támogatják, vagy épp az emberek pozitív jövőképét, képzelőerejét fejlesztik.